Írások
Critics in English
Lightened material inside, outside
Dull Lights
Fellow Phrases, Fellow Points
L.E.N.
Kritikus
Irodalom
Képzőművészet
Filmírások
Táncírások
Színház, performansz, zene...
Mindenféle szövegelés
Mindenféle szövegelés
Saját bloglista
OtO OnO POlcOk
Lámpács
13 éve
Az ifj�s�g f�nyes agyara
Címkék
Alrovat
elmélkedés
film
fizikai
Főrovat
Kiállítás
komment
könyv
színház
tánc
utazás
Blogarchívum
►
2011
(3)
►
január
(3)
►
2010
(3)
►
február
(3)
▼
2009
(40)
▼
március
(21)
Mindenféle szövegelés
Indonéz állókép - 2007
Hanoi - Dudálj!
Agarak és ambarak - a KÜBA-hoz, -ra, -ért
Délután a Fészekben - Röpke meditáció – olykor tal...
Filmírások
Tésztabár és Ananász - Wong Kar Wai filmjeiről
A kémfőnök története – A Pacepa-film
A film primitív (?) műfaj - Összefüggéstelen elmeé...
(Film)színház az egész világ! - Almodóvár: Mindent...
„Furcsa egy világ ez, Sandy!” - David Lynchről
Kóbor lelkek nyilaznak - Kim Ki Duk: Az íj
Haneke: Rejtély
A szádban olvad… - Steve Buscemi : Lonesome Jim
Novák Erik: Zuhanórepülés
Wong Kar Wai: Vadító szép napok
Útvesztők, tévutak - Dominick Moll: Lemming
Fernando Eimbcke : Kacsaszezon
Gibson kontra Ferrara - Mária Magdolna
„Apám japán, anyám kínai…” - Egy gésa emlékiratai
Sidney Pollack: A tolmács
►
február
(19)
Rendszeres olvasók
Magamról
Szoboszlai Annamária
Teljes profil megtekintése
2009. március 4., szerda
Mindenféle szövegelés
Indonéz állókép - 2007
Hanoi - Dudálj!
Agarak és ambarak - a KÜBA-hoz, -ra, -ért
Délután a Fészekben - Röpke meditáció – olykor tal...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Újabb bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Főoldal
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése